Bästa kompisen och jag skulle ta en mysig ...

img_2457 (MMS)

Bästa kompisen och jag skulle ta en mysig kvällspromenad längs älven. Först blev hon rädd för en gubbe i en husvagn. Sen blev hon rädd för vattnet som slog mot stenarna. Sen höll hon på att dö för en soptunna och en trapp. Något slog emot järnet och då slängde hon sig på rygg och kastade sig lixom en spansk fotbollsspelare. Efter det såg jag fågelungar i massor längre fram och beslöt mig för att vända och gå uppför den livsfarliga trappan som startade med den läskiga soptunnan. Hon hoppade i stenbranten och jag gick i trappan. Vi har inte samma tempo. Trappan är 87 steg lång. Efter hälften höll jag på att få hjärtstopp. Efter 3/4 höll hon på att ramla ner. Efter 100% flåsade vi lika illa båda två. Nu är vi hemma. Skiter i kvällspromenader och dricker en cider istället. //Beach2025


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits