Slut som artist

Jag är inte 14 längre. Jag är inte ens nåt på 20. Jag är fucking jävla 30 och 11 månader. Och jag har orkat med en 4dagars. High five för mig! Okej, vi pratar inte 4dagars a´la spritrace med Klucken för sisådär 10 år sen på Berget. På Fiskarfesten. På random place man kunde/inte kunde parta på.  Vi pratar inte spritbuffé a´la kryssning med Ami och vi pratar definitivt inte vinmaraton till sex på morron a´la Fialotta. Men ändå, jag har hållt ut på ett rätt vuxet 4dagarssätt. Nu jävlar är jag nykter veckan ut...
sammanfattat Pip 2010:
*regn
*gulgul =)
*skratt
*OLA <3<3<3<3
* old students som fick mig att lyfta all time
* förhäng med LF <3
* ljummen öl
* taskig mathållning
*regn
*kanske lite regn
*bästa "vad du vill" eeeeeveeeer
*wooooohoooo
*regn
* TEDDYBEARS "GOOOOOOOOOOD DAAAAAAAAAMN!"
* regn
*langos
*regn?
*lunchdejtsmaraton
*HÄSTPOJKEN!! <3<3
*regn!
*pensionat
*Nora instead
*hörde jag regn?
Tack alla. Nästa gång kör vi gulgul-förbjudna konserter... PÖSS
//Halsbränna och Losec mups

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits