Skillnad på vinnarskalle och vinnarskalle....

Skillnad på vinnarskalle och vinnarskalle. Eller ska jag säga patriot och pengastyrd? Finnkampen går av stapeln, är ju inte direkt toppresultat men själva tävlingen är ju en klassiker. Och vad händer? Diamond league var igår, Pitkämäki deltog och reste sen till Helsingfors idag för att ge finnarna segern i spjut. Då kontrar Sverige... Emma Green åker hem, Christian Olsson vågar inte riskera en skada, Johan Wissman tycker det är för kallt. Vad fan! De två första kan gå in i tävlingen, göra ett hopp och sen inkassera grenseger. Den sista kan gå på 75% av kapacitet. Så jävla less på töntsvenskar. Buhu buhu,synd om mig, buhu buhu. Heja Finland och dess sisu!


Kommentarer:
Postat av: ami

Heja heja Finland!!!!!!! ;)

kramkram


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits