Byggare Bob is back in town! Eller inte......

dsc_0193 (MMS)

Byggare Bob is back in town! Eller inte... Idag har Bosse eldoktor varit och lekt med mig och papsen. Jag har inte gjort så mycket nytta annat än att spackla,sandpappra och sopat. Sen började de använda såna högljudda verktyg att jag drog på mig hörselkåpor och vips kände jag mig riktigt händig. Fast det var nog bara en känsla. Jag funderar seriöst på att ha kåpor på även hemma. Gud så tyst det var, förutom nåt gnisslande ljud. Var säkert mina lösa skruvar.


Kommentarer:
Postat av: ami

hihihiii... minnen åh minnen... Visst var vi duktiga som snickrade ihop din hylla till hallen i Kga!!! Och det som inte riktigt passade justerade vi med tvång och spik. Remember!?!?!?!?

kraaaaam!

Postat av: Liza

Hahaha det var inte det lättaste att forsla hem skiten till Äby sen ska jag säga. Än mindre att få ihop det rätt sen=) Men det var fint första gången iaf=)

2010-08-26 @ 09:41:48

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits