Buhu buhu

Känner att det är mycket fredagen den trettonde över mig nu. Vaknade i natt av att jag hade ont i tummen/ handen men tänkte att jag förmodligen sovit konstigt på den och somnade om. Vid halv åtta klev jag upp och skulle duscha. Jämrade mig för att schamponeringen gjorde så satans ont. Sen ropade jag upp mamma som fick komma och sätta på mig bh och shorts. Sen ringde jag jobbet och beordrades att ta kontakt med läkare. Inom en timme fick jag komma ner, med mamsen som chaufför. Och där vet vi inte vad som hänt, men slutade med bandage och stödskena. Till att börja med. På fredag har jag återbesök så får vi se då. Förhoppningsvis har skiten gått över tills dess, annars blir det förmodligen ivägskickning på nytt ställe.
Jag känner mig så jävla usel när man ringer och sjukanmäler. Känns som om det alltid är nåt fel på mig och som om jag simulerar. Åsså blir jag  ju så ledsen. Men jag har aldrig känt mig så hjälplös som när mamma fick klä mig i morse. Jag är för fan snart 31 och fixar inte vardagen själv. Vi skämtade om hur det kommer vara när hon jobbar men jag håller tummarna (en iaf...) att det är över imorgon.
Väldigt spännande dag i mitt liv... not...
//Fröken höger

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits