Jag har fixat en finfin medicin

Aldleles gratis dessutom. Sen om den funkar vet jag inte, men det känns bättre. Så, osniken som man är - här kommer receptet!

1 st underställströja
1 st långkalsong eller tights
1 st täcke med flanellsängkläder
2 st fleeceplädar
valfritt antal kuddar

Klä på dig kläderna och kryp ner.
Dra upp täcket och filtarna till hakspetsen.
Sov.
Vakna sjöblöt av svett.
Torka lite i pannan.
Somna om under täcket och filtar.

Tadaaaa. Färdigt.

Jag tror fan att svettas ut skiten is the shit.

Nackdelen är att jag blivit snorig, men kanske är det svett som obildats eftersom det inte fanns tillräckligt med porer att komma ut genom?

I natt kör vi kur två.


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits