Idag har jag gjort något jag aldrig tidigare gjort...

... idag har jag "planterat" en egen glögg. Den ser redan nu äcklig ut men jag har från säkra källor hört att den ska bli god trots utseendet. Kanske är det jag som är fördomsfull och kollar det yttre. "Nej fan, du ser ut som en ful-glögg!".

Annars har jag istort sett bara tyckt synd om mig själv. Jag kan knappt svälja. Eller... jag kan men det känns som om jag har en sågklinga där. Alternativt så känns det som en hårboll, emn vad jag vet så har jag inte slickat i mig några större mängder den senaste tiden.

Nu har jag efterlyst medicin hos folk. Ingen har. Alla säger att jag ska gå till läkaren. Men utav princip så går jag inte dit. Sjukvården har trampat mig på tårna så illa så jag vill inte ha med dem att göra. Helst. Men om det inte blir bättre så får jag nog snart se mig besegrad.

Så.. Ami... du har inget penicillin hemma eller nåt annat bra medel mot halsont? Jag försökte med Klara, tänkte att Liam säkert hade nåt i gömmorna men där gick jag bet.

Nu sängen. Igen. Och juice. Bästa temperaturen är typ rumstempererat. I mitt fall alltså knappa 20 grader. Själv ligger jag nedbäddad med underställströja och långkalsonger under flanellsängkläder och två fleecefiltar.

So long-

Kommentarer:
Postat av: ami

hmmm.... måste leta i gömmorna här hemma.... Men, jag vet att vi har hur mkt whisky som helst! Brukar hjälpa sägs det. ;)

Krya på dig, vännen!!!

2009-11-05 @ 21:50:22
Postat av: Liza

Hmm.. om inte fanskapet är över nästa vecka så går jag in på din tunga whiskey-medicin. Ingår skjuts till och från behandlingen??

2009-11-06 @ 11:23:08

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits