Here we go again

Kollade igenom en faktura jag fått från Tele 2. Greppade mobilen och ringde. (Ni kommer kanske ihåg mitt senaste om mobila bredbandet?).

Liza: Hej, jag har en faktura här och undrar vad mobil-tv är?
Tele 2: Du kan titta på tv i mobilen.
L: Hur kan jag ha fått det?
T: Det ingick när du tecknade ett avtal.
L: Men nu är det som så att jag ville inte ha något annat än telefonavtalet. Jag har ringt för ett tag sen om ett mobilt bredband oxå.
T: Men du, jag tar bort det där från dig och du får kompensation nästa räkning.
L: Tusen tack.

Hur svårt kan det vara?? Snacka om att försäljaren inte gav fullgod sanning! För hur låter det här:
" Du får med ett mobilt bredband. Det kostar inget och vill du inte använda det kan du kasta det eller ge bort det eftersom det är gratis."
" Du får prova en musiktjänst gratis en månad och vill du inte ha den sen så skickar du ett sms till det här numret." (Det har jag gjort och musiktjänsten försvann utan problem.)
Men var fan kom tv in i bilden???

Är iaf nöjd över Tele 2´s svar på mina frågor och deras service. De jag har talat med verkar ha haft samma problem fler gånger för de ondgör sig över dem som gjort det.

Suck.

Nej. Nu nåt annat. Tagga ner Flizan.

Kommentarer:
Postat av: Heidi Keller

Hej Liza!

Jag vill bara att du ska veta att det går ett rykte bland ungdomarna på skolan.

Någon av tjejerna hade hittat din blogg och läst att du tycker fjortisar är dryga (vem tycker inte det..). Bara så du vet vad det rör sig om ifall du hör något om det.

Ha det så bra

//Heidi

2009-12-11 @ 09:34:06

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits