Släktgröt och skitprat

Jag förstååååår inte vad det år för fel på min släkt. (Med mig inkluderad). Varje gång vi ses så hamnar vi i konstiga samtalsämnen och idag var det bokstavligen talat skitprat. Den ena värre än den andra. Maten? Kanongott med gröt och skinka (både gris och kalkon) och sen efterrätt. Jag satsade stenhårt på kladdkakan för att precis se att pepparkaka och saffranslängd kommit ut. Norpade det på samma sväng och precis när jag ska börja lassa in så kommer en sorts äppelkaka in. Jo men visst, tröck på den oxå på tallriken. Nu känns det som om jag kunde ha skippat typ hälften. Raaap.

Imorgon nails. Och jag har tiden efter Jenny =) Och grattis grattis igen och så där ;) Och efter det ska jag nog susa in på jobbet och äta tårta. Hahaha, gottegrisen vettö ... för att sen åka hem och äta med grannarna. Blir nog en liten alkosväng oxå om jag inte känner mig själv helt fel. Har jag glömt nåt? SNÖSKOTTNING FFS!! Jag vet, jag ska sluta klaga. Först har jag gnällt på att det inte kommer nån ny snö. Och sen när det kom så vräkte det ner. Sen vräkte det lite till. Nu har det gått nån dag och jag började få lite hopp om att hararna börjat röra på sig igen och vad händer då? Dasslocksflingor ner från skyn! Harjäklarna bygger väl en igloo och kommer inte ut alls nu på en månad eller två.

Och ja. Jag sitter på dass och bloggar. Skitprat ni vet.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits