Lite press

Jag som låtit denna blogg förfalla och idag fick jag veta att jag minsann fått en ny läsare som skrattat gott. Ååå vilken prestationsångest :D Så.. jag kanske ska göra ett nytt försök att bli mer aktiv här. Det andra alternativet är att lösenordsskydda eftersom det tydligen finns saker att missförstå och börja prata om. Det tredje alternativet är att lägga ner och stänga ner den för gott. Jag lutar ändå åt nummer ett eftersom jag lever av filosofin: om det stör dig - lägg din dyrbara tid på något annat än en obetydande blogg som ändå inte underhålls regelbundet. Hoppsan, nu lät som jag en grinig pensionärstant men so what. Jag har ju klivit över strecket nu och säger "På min tid..." Nog dravel nu till nåt annat.

Hmm. Hur ser livet ut nu? Jag har fått en liten rosa i tidig julklapp. Det innebär att jag numera kan sitta på toa samtidigt som jag internettar, vilken grej! Det har gått så långt att jag ett tag tänkte att jag hade golvvärme på muggen. Men sen kom jag på den lilla detaljen att det ju är mina fötter som värmt just den punkten. Hihi.

Idag till Gårdskär på gröt och skinksmörgås. Innan det har jag varit med Katta på jobbet och sen handlat två svängar och efter det har jag skottat snö. Jag har sagt det förr och säger det igen: jag är inte skapt för kroppsarbete. Haha.

Nä. Ska man ta och göra nåt skoj tro. Duscha typ.

Kommentarer:
Postat av: ami

röstar för alternativ nr 1!!!!!! Din blogg, dina tankar - och de som inte uppskattar dessa får söka sig någon annanstans helt enkelt. Punkt slut. Saknar dina kloka ord, så du får absolut inte sluta! kramkram!

2009-12-20 @ 21:03:21

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits