Veterinärbesök

76dfaac09decf464c863bdbc84eb9c17.png

Kolla varifrån!

Ludde mår inget bra. Hittade honom i ett skåp och ser att han spruckit vid örat. Nu får mamma sy. Ludde som är 30 år på julafton ska bli som ny. Lite sliten efter alla år, saknar nos som Annja käkade upp och sen sket ut, magoperation sen Annja tyckte att Ludde hade stor mage så efter det fick han en getingmidja, sydd i halsen efter att Dessie trodde hon var vampyr, lagom nött hela Ludde. När jag var liten och sov hos mormor och morfar så fick mormor ständigt laga Ludde. När jag var förbannad som liten slängde jag en gång Ludde i väggen men ångrade mig direkt och grät för att jag skadat honom. Jävlar den som säger att Ludde ska kastas, han kommer att hänga i 30 år till. Bara några stygn rikare.


Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits