Vi som inte vet hur man gör

Haha. Jag och kusin. I ett nötskal. Iaf. Va och kollade på Låt den rätte komma in. Eller... min kusin kollade. Jag blundade och frågade vad som hände. Tur att det bara var två till i salongen=)

Sen skulle vi käka på det där Mesopotyma eller vad det heter. Kolgrillen you know. Det var gott. Som fan. Spettet låg på typ pizzabröd. Kusse och jag smaskade. Sen kollade jag på grannbordet. De hade inte ens rört sitt bröd under. Asgarv.

Sällan vi inte fattar=) Men å andra sidan - varför ska man servera det om det inte är meningen att man ska äta det??

Åsså kom vi på tal om Thailand när jag satt och tröck i mig nåt jävla gräs som var utanpå kycklingen. Och när thaiservitören ko och sa No no no no och försökte förklara att gräset gav smaken och att man skulle pilla upp det och bara äta kyckling.

Sweet memories=)

För övrigt: I löööv när man kan anonymsurfa och se att man är så bra.

Kommentarer:
Postat av: Seawall

Nu äntligen har jag tagit mig mod att både lyssa och kommenterar inlägget tillängnat mig! TACK....Men nej fan vad jag hatar Gessle, snälla rara söta liza.....låt mig få hata någon och då han!!


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits