Prinsessan på ärten

Igår somnade jag 19. Det är sant. Vaknade till  mig lite dp och dp och fick då svara på sms som trillat in. Jag tror iallafall att jag svarade, men vet inte eftersom jag var helt off. Och det är jag fortfarande.

Men nu ut i skogen. Får se om det blir mer älg idag. Så förklaingen till att jag inte svarar i telefon eller på sms är alltså att jag sitter på pass. Igår försökte jag svara mellan passen. Hatar att ha känslan "måste".

Igår kväll försökte jag träna. Jag gav upp. Knähelvetet är som det är. Jag orkar inte med nån operation till. INte för att jag tror att det behövs, men...

Idag ska jag äta bättre. Lovar. Blev 2 toast, en halv banan, 2 mandarin, 1 macka, 5 kalla köttbullar och 2 korv med bröd igår. Efter träningen ingenting.

Blä. Adjö.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits