Pissdag, som sagt

Torsdagar sucks. Men jag fick lite positivt iaf. Sen skulle jag träna. Jag gav upp efter en halvtimme. Mår satans illa. Hem och mockade. Mådde inte mindre illa av att ha snoken en halvmeter från hundskiten. Sen in och bäddade med dogsen. Dreva är roligast. När hon ätit klart ger hon numera fan i att gå in i verkstaden, det innebär att Kaiza blir kvar där eftersom dörren in till hundrummet går utåt. Haha. På det sättet får Dreva all uppmärksamhet och slipper lillskit nån minut. Har sagt det förr men säger det igen: Dreva is the shit.

Kaiza är inget bra på att bädda. Hon attackerade mina glasögon istället. Go vovve det där... Haha.

Och boysen (Krutov och Bullen) har numera Fort Knox. Conny & Katta var och spikade reglar så att vovvarna inte kan sprätta ut grus. Plus att Conny har varit dum (haha) och spikat trägolv istället för korkmattan som låg (observera LÅG) därinne. Pappa skojade här när grannarna kom hem från utlandet : "Mattläggaren har varit här." Det tog ett tag, men sen fattade de. Haha. Boysen demolerar allt. Nu har de fått en säng (upphöjd). Men Conny har varit tvungen att satt nät längst in mot väggen eftersom elementet sticker ner en bit. (Annat är det hos våra vovvar... Kaiza har slitit av kabeln så nu finns inget element kvar. Måste ta och bygga in det eller nåt). Iaf. Boysen har fått täcke. Idag. Jag satsade en frolic på att det skulle vara trasigt innan kvällen var slut.

För säga vad man vill om småkickorna, men slita sönder gör de iaf inte. Än. Iofs drar de ut genom luckan så att den är helt vind och dan, men slita täcke är ett big no. De ligger på sina filtar så det är sådär riktigt kokhett. Boysen hettar upp spånplattorna...

Sen för att ta nåt helt annat. Jag blir lite lack på vissa uttalanden bland "bekanta". Kiss my ass.
Nä. Nu ner och äta. Sen soffa. Imorgon utvecklingssamtal hos da chief. Undrar vad jag ska skryta om då=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits