Kryssningshumor

Klucken och jag är så dåliga på att ha bra humor. Men jag gillar den vi har=) Och nu ska vi ju på kryss igen. Oh my god. I allergihytt. Hahahaha.

Sms-konversation från i morse:

K: "Fisu nästa!"
L: " Yrsel innan Månkarbo!"
K: " Kissa innan Tierp!"
L: " Ragg på bussen innan Dragon Gate!"

Hahaha. Vad vi är roliga. Hoppas det blir nå skoj folk på bussen som man kan dras med under kvällen (som sist). Hahaha. Då fick vi ju nya bekantskaper.

Jag har bokat nederslaf. Som alltid. Fisu halv nio. Sibyllalunch med petflaskegrogg. Jag älskar när fjortisen i mig får komma ut igen=)

18 okt. Snart jävlar=)

Jag hade en annan sms-konversation med Noradarling idag. Men den lägger jag inte ens ut. Grattis Zlatan=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits