Frisk luft och jag

Håhå jaja. Jag har på två dagar fått mer frisk luft i mig än vad andra i min ålder får på en vecka. Tror jag iaf=)

Igår ute med lillskrutt - 5 timmar.
Idag ute med Fissilus - 3 timmar.

Och det är inte slut där=)
Imorgon ska jag ju till läkaren så vet inte om jag hänger med pappa som ska ut med lillskrutt. Annars är det älgjakt på lördag - samling halv sju (ååååååååååååååå fästing kom och kröp i hårbotten!!!!!!!) och då räknar jag med att vara hemma runt tre (8 ½ h) och på söndag är det ut med antingen lillis eller fisslius. Och det är jobbigt med frisk luft!

Nu ska jag duscha, känner att det krype rpå hela kroppen efter att ha haft flådisen i huvudet. Sen soffläge. Och Fem-serien=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits