Bloggpaus avslutad

Pust. Nu ska jag in i matchen igen. Men inte alls lika ofta. Tror till och med att jag tyckt att det varit skönt att inte blogga ett tag.

Kort sammanfattat: inget speciellt har hänt förutom att Klucken och jag var på Ålands hav förra helgen.

I övrigt så är det lite huller om buller och som alltid känns inte internet som rätt forum.

Höstlov och jag blir hemma. Skulle åkt iväg till Kga och Nora men har läkartid och känner att jag inte orkar stressa. Det är illa nog ändå. Så nu dras man med dåligt samvete över att jag inte åker.

Hundbloggen har inte heller uppdaterats på evigheter. Men det ska jag göra idag.
 (
http://lizelus.blogg.se/voffis)

Tjao.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits