Snögumma

Mer om helgen sen, men först: jag ser ut som en snögumma! På förmiddagen kände jag mig verkligen uppskattad - Direktörn kom med en traktor och skottade åt oss. Bara sådär. Pappa var nog ännu mer nöjd än mig=)

Sen har jag åkt två stafetter och vunnit två medaljer. För ett tag sen hörde jag snöslungor och såg pappa, Conny och Katta. Så jag klädde på mig. Mitt hittills bästa klädköp ever : mina jaktbyxor. Inga långkalsingar under, behövs inte=) dessutom vattentäta. I love them.  Åsså Goose på det. Eskimåklädd alltså. Med gul Olle-mössa. Hahaha. Det är den mest använda julklappen nånsin - GävleCissis (aka Sthlm-Cissi aka Smålands-Cissi) bästa present! Den hänger i och den är fortfarande i perfekt skick.

Iaf. Gick ut och karade och papsen slungade. Sen släppte han ut Kaiza på min begäran och Katta släppte ut Bullen. Michael Schumacher - släng dig i väggen. Bullen syntes knappt i  snön i hagen (dit jag såklart pulsade) och Kaiza hade snö upp på halva kroppen. Nu lär jag säga till Bullens försvar att han som sagt fick ploga genom snön men när han sprang för fullt såg det ut som om Kaiza småjoggade på sidan. Och sen skulle hon på och busa med honom. Det kommer bli en riktig madam det där.

När det väl var slut på det roliga ville hon inte höra ett dugg utan hon stack till Monas bro och sen ett varv runt huset. Men nu är illbattingen inne hos Dreva (som hör och häpna var ut i snövädret).

Kul kul=) Och säkert bra muskelträning för vovve i snö=)

Nu soffa igen. Fast borde jobba =/ Äh. Blir pirattvåan. Kollade ettan i morse så det är dax för lite Sparrow igen=)

Kommentarer:
Postat av: Noratösen I guess...

Mmmmm.... Sparrow bättre än fotbollslandslaget som jag INTE får ligga med! Tycker att sambon skulle ställa upp lite.... He he...


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits