Rödtuta lättar upp livet

Håhå jaja. Idag så ommöblerade jag en detalj - lampan på högtalaren står numera på tv-bänken och på högtalaren står vinboxstället.

Så nu har jag haft i mig ett billighetsvin från Bolaget och vips så känns världen lite roligare igen.

Dessutom har jag powerpointat till imorgon om prepositioner. Jag nästan satt och fnittrade åt hur kul det kunde vara med ordklasser.

Har dessutom grejat till Mamma mia så nu ska jag kolla på den och kanske dra ett glas till. Alternativt värma upp en konjaksglögg som jag nästan höll på att få en dejt för igår.

Skandal att jag somnade från Boston igår. Kanske får straffa mig själv med en 4a tequila...

Imorgon möten. 5 stycken. Det innebär 5 glas vin när jag kommer hem. Ett möte är dubbelt så jobbigt som de andra, så med enkel matematik borde det bli 9 glas vin istället.

Fy fan vad bra jag kommer att vara sen.

Kommentarer:
Postat av: eva

Alla 14 samtal klara. Värt ett glas Mackmyra.

2008-11-19 @ 20:35:49
Postat av: Flizan

Haha, instämmer! Man ska ju gynna de lokala tillverkarna dessutom så ta två =)


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits