Måndag-fucking-morgon

Jag tycker inte om morgnar. Jag tycker definitivt inte om måndagsmorgnar. Jag rent av hatar att jag är så seg och inte gör det jag ska i tid. Så nu har jag suttit sen klockan sex och gjort ett pp-spel om verb. Det blev sådär. Inga finesser som de andra. Skiter i det. Bara det är gjort.

Fattar inte varför jag inte gjort pp förr?? Det innebär ju att jag har 4 lektioner färdiga och behöver inte skriva en massa info som kidsen ska skriva av. Fatta vad tidssparande detta är! Och här har dumma jag gått omkring år efter år och envisats med att skriva.

Å andra sidan - det är första svängen som jag har en kanon i taket. Så till mitt försvar så har jag inte haft förutsättningarna innan.

In i duschen. Sen iväg. Tes med 9 och sen fritt till 11 när det är svenska 7. Och sen nada till kvart i tre då det är möte. Jag ska inte klaga på måndagarna,. I know. Men det känns lik förbannat jobbigt en måndagsmorgon.

Ps. Jag sov i sängen i natt. Det var ju riktigt skönt...  hahaha.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits