Fredagsplanering

Alla bitar faller på plats=) Kan nog med tur kunna sluta klockan 11=) Hahaha. Ha en lektion och sen bege mig mot Norahållet. Kanske ska man fixa barret oxå... men det skiter jag i. Hihihoho. I lööööv när saker ramlar på plats så att  mina ursprungliga planer helt plötsligt blir nån annans samt att det nästan blir beordrat. Hihi.

Jag borde bli strateg. Så är det bara.


Köpte en kalender åt Anna och mig igår. Vi är så braiga. Och choklaiga.

Idag pisslång dag. Men mötet igår blev inställt så det blev lite kortare igår. Sitter och funderar om jag verkligen har koll idag men tror nog att jag håller mig flytande. Är det där 90minuterspasset som kanske kan ställa till det. Men men, smällar man får ta... =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits