En helt ny värld

Jag har de senaste dagarna varit utan glasögon för jag tycker att jag ser bättre utan dem. Igår rengjorde jag glasen. Och vips uppenbarade sig en helt ny värld. så nu är det glasögon på igen för jag ser jku bättre med dem har jag förstått. Förstår inte riktigt vad som gjort de så skitiga, men kanske är det en blandning mellan flottiga fingrar och blöta hundnosar och sträva hundtungor.

Mamma kom upp igår för att säga hur fint det var i fönstret. Halleluja. Stjärngardinen gjorde tydligen succé. Låter fanskapet lysa under dagen så får jag se själv hur det ser ut. Korrigering - slänger på en timer innan jag åker.

Dåliga nyheter på morgonen - hoppas de hittar henne. Pluttan =(

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits