Dålig humor

Haha, ja, asså jag säger såhär: jag är sååå glad att jag hamnade med Anna =) Herregud, två tokstollar ihop. Har ju utvecklingssamtalsveckor nu. Vi kör highfive på dem. Typ om vi är nöjda så kan vi säga mitt under ett samtal: "Highfive" och så gör vi det. Sen brukar vi skoja. Och eftersom vi nu haft en del samtal så blir ju hjärnan lite trött. Igår höll jag mig från skratt men eleven tittade på mig och flinade. Anna hängde inte med, så jag berättade för henne igår om hur hon omedvetet gjort bort sig. Hahaha.
Idag skulle vi skicka hem mail till några. Det sista mailet handlade om spanskan. Jag skrattade så jag hade ont i magen och båda grät och var röda i ansiktet. Sen gick Anna och tittade bakom hörnet och då satt det en kollega och försökte jobba där. Hahaha, stackars man =) Vi fick dock revidera mailet innan vi drog iväg det, men kände oss fortfarande lite osäkra om det var för "låg" nivå på innehållet. Fast nu när jag kom hem och kollade så hade jag fått svar från en och det var samma glada och uppsluppna sätt där=)

Idag på vägen hem så stannade jag för att handla. Jag impulsköpte en stjärngardin (alltså med ljus). Den har jag satt upp i sovrummet så nu är det 1,8 meter stjärngardin som lyser glatt. Så här julig har jag inte varit på många år. Jag nästan mår illa över hur det ser ut. Fastän jag bara satt upp stjärngardinen och plockat fram ljusstakarna (utan att tända!!).

Nä. Soffa. Mamma Mia. KöpDVD. Den brända jäkeln laggade bara =/

Adios =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits