Bytt till vinterskrud

Familjen böt däck på Hondan. Sen försökte papsen greja antennen. Han är bra full i fan men tyvärr funkade inte hans tre idéer hundraprocentigt.

Idag har det varit älgjakt. Jag har varit hemma. Böt gardiner i sovrummet. Och som alltid är det skitlånga grejer så jag har gjort en Liza-lösning. Jag är full i fan jag oxå. Hittade fyra stycken gardinklammor som jag hade till två längder. Hmm.. vad ska jag då ha på de två som återstod? Hihi. Så nu sitter fyra hårspännen istället=) Vägra lära mig att sy och kunna sy upp gardiner.

Satte upp ljusstaken dessutom men inte tänt - men nu är den iaf på plats för jag vet aldrig när nästa husliga ryck kommer. Har ju till och med bytt lampor i köksrampen så nu är det rätt mysigt att komma in igen=)

Har dessutom fått ett element i sovrummet. Funderar på att flytta in dit igen och separera från min soffa. Nuförtiden har jag ju knappa 21 grader all over så det börjar bli varmt... =)

Nä. Adjö. Ska ta och göra Seawalls pr-kupps-utmaning senare.


Kommentarer:
Postat av: Seawall

Postat av: Lizelus...

Jag anar en pr-kupp.... alla tre bloggar du utmanat länkas till TT. Vad ligger i potten? ;)





Hmmm det är ingen PR-kupp.....är bara så att alla tycker om TT så mycket och vill länka till hans fina blogg!! Så nå pris blir det inte tal om!


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits