Toan och jag

Jaha. Nu har jag städat. Rensat skit. Först blev det inget. Sen blev det lite. Sen blev det lite till. Och sen körde jag efter mottot: "Det som inte använts på 5 år kommer inte att användas på 5 år till". Jag har kastat prylar för säkert tusentals kronor. Det här blev resultatet:



Tre jävla påsar. Jag ber även om extra uppmärksamhet och ber dig se en gång till på bilden. Just det. TRE olika affärer. Hemköp, Coop Konsum Älvkarleby och Konsum Värmland. Jag är en berest handlare...

Vad har då rykt? För du tänker säkert att man inte kan ha tre påsar skit på toa. Testa själv. Jag lovar. Det finns det dubbla. Jag har iaf slängt mina kanintofflor, smink till dess förbannelser, bodylotion, parfymer, cremer, gratisprover (bindor, gele, schampo, balsam, you name it), rengöringsmedelsflaskor som snart var slut, hårsnoddar som tappat geisten, hårspray, deospray, remover, torkad blomuppsättning som var fin för 5 år sen....ska jag fortsätta?

Efter rensning dammsög jag (robot vilar) och torkade golv. Jag var så äckligt seriös att jag till och med använde en diskborste för att göra loss skit i kanten vid duschen. Kliniskt rent? Inte alls. Men fräscht så det duger gott för mig.

Renbädda kvar. Sen har jag gjort mina uppdrag idag. Med råge.

Imorgon: projekt kök. Det tar sig sa mordbrännarn...

Kommentarer:
Postat av: klara

ja hoppas toa boken e kvar?????

2008-05-19 @ 17:16:06

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits