Storrensning igår

Igår gjorde jag och pappa ett ryck. Vi var iväg till Dragmossen med ett frysskåp, en tvättmaskin, en tv, 4 stålkorgar, en kärra och en dator. Fan vad gött. Och musklerna fick jobba=)

Mindre kul idag är att mina blåsor på fötterna är om möjligt värre. Ska man punktera såna?

Idag käka med kusse och sen bio - What happens in Vegas. Sen hem. Ge Molly och Findus mat och släppa in dem, sen semi. Hihihoho. Ska trakassera gamla grannen igen. Vi tycker ungefär lika och messen brukar oftast spåra ur.

Kommentarer:
Postat av: Noratösen I guess...

Dagens biologilektion:

Nej blåsor ska inte punkteras. Så länge de är hela kan inga bakterier komma in och götta sig.

2008-05-22 @ 18:12:09

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits