Så sjuka

Seriöst. Klucken och jag ihop är en urusel kombination. Sjukare människor får man leta efter. Men fan vad vi skrattat idag. Klara fick ragg på stan och fick hjälpa farbrorn i rullstol över vägen. Nu är frågan vad vi ska sjuka oss med nästa gång. Sitter med henne på telen nu, citat: "Fan i helvete vad sjuka vi är. Vi borde låsas in på anstalt."

Hahahhaha. Jag dööör. Men kaffet var bättre än det förra =) Hahahaha. 

Ps. Jag borde börja städa redan nu om det blir galej. Kliniskt rent? Icke. Fyllda garderober? Of course.  

Kommentarer:
Postat av: klara

Ja de kanske väller ur dom.... ha ha kan inte du kolla upp det när du börjar ditt nya sommar jobb....

2008-05-08 @ 21:12:55

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits