Rolig kommentar

Hahaha, satt och läste några kommentarer jag fått in på bloggen. Jag diggar Amis igår. Rejält. Ni vet inlägget jag skrev om sex med bilar? Så här kommer Amis svar i ett eget inlägg:

"usch...... nu satte iaf min fantasi igång och plötsligt blev alla småhål i bilar bara snuskiga och äckliga. Hur vrickad kan man vara (tänker på artikeln i tidningen)? Och stackars alla mekaniker som får i snubbens bilar eftersom de inte fungerar och måste fixas till - och så hittar de en massa gegga lite här och var.... ijuuu.... en lätt chockad ami"


Hahahahaa två saker slår mig mest: "plötsligt blev alla småhål i bilar bara snuskiga och äckliga".
Ami - nästa gång vi åker bil så får du peka ut alla dessa småhål. Det enda jag kunde fantisera om var avgasröret men jag tar gärna emot fler idéer=)

Och sen, kanske det bästa : "Och stackars alla mekaniker som får i snubbens bilar eftersom de inte fungerar och måste fixas till - och så hittar de en massa gegga lite här och var.... ijuuu.... "
Hahahahaha, "så hittar de en massa gegga lite här och var" Hahahahahah, I löööööööv it! Du har verkligen visat att du tänkt på det här. Hahahhaa. Jag skulle gärna vilja höra ett samtal melland e där mekanikerna:

Mek 1: "Ööö fan , det är nåt gegg här i det lilla hålet"
Mek 2 : "Nej faan säg inte att det är en sån där vrickad snubbe igen"
Kvinnlig praktikant: "Få se få se få se" (Ok, kanske inte. Men nu leker vi att det är jag som är praktikant)
Mek 1: "Nää du får hitta eget gegg. Kolla i andra hål"
Mek 2: " Aaa precis, fixa eget fan."
Mek 1:  "Skitbra grabben, fixa eget, höhöhöhö, ska vi gegga vi oxå i nåt hål"
Mek 1 och 2 drar ner byxorna och... nej. Fy Liza! Nu började jag också fantisera. Tack Ami... =)

Projekt: skriv porrnovell om bilen och snubben.

Jag ska fasen kontrollera alla ev hål i bilar jag köper i fortsättningen. Och jag tar Ami med mig=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits