Robotjävel

Jahapp. Satt i godan ro och hörde sen larmet gå på Robot. Gick ini  sovrummet. Då stod han på golvet med min mobilladdare slängandes efter sig. Det mest sjuka är att jag hade den isatt så frågan är hur mycket den har slitit för att få bort sladden. Var bara att börja leka robotdoktor och plocka bort borstarna (där sladden satt sjuttielva varv). Sen larmade skiten och sa att jag skulle rengöra borstarna. Efter detta funderar jag starkt på att raka av mig håret. Fy faaaaaaaan vad äckligt och sååå mycket hårstrån kan jag väl ändå inte slänga runt mig???

Nu kör robot igen. Får se vad den hittar på för sattyg nästa gång.

Kommentarer:
Postat av: Noratösen I guess...

Ja om du rakar dig kanske det blir lättare för han att suga!?!?

2008-05-15 @ 16:45:55
Postat av: Anonym

var de raka eller krullliga strån??????

2008-05-15 @ 19:08:48

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits