Regndans

Yepp. Ska dansa regndans här nu för hela slanten. Chefen ringde och kollade om jag kunde jobba nu på dagen istället eftersom vi ska ha stor omgörning i butiken. Så nu jobbar Christian kväll åt mig istället och jag börjar 10. Åsså fina samtalet:
"Men godmorgon Liza. Förlåt att jag ringer så tidigt, väckte jag dig?"
"Nejnej, har varit uppe en timme redan."
"Fast du jobbade sent igår? Okej. Du... vad ska du göra på dagen idag?"
"(Tänker febrilt), Öööö, nej ingenting vad jag vet,"
"Vad bra! Kan du jobba på dagen ostället så kan Christian jobba din kväll?"
"Mjo, men det funkar väl. När ska jag komma?"
"Kom när du vill"
"Okej, men då dröjer jag till 10 så slipper det bli krångel med tanke på att jag jobbade till 23 i¨går"
"Ja, det vore ju tacksamt. Men då ses vi sen"
"Yes, hejdå"
" Och sluttid finns ingen så du vet... hejdå"

Hihi. Undrar om jag ska behandla fossingarna innan. Nä. Ingen idé. Jahapp. Får se när man kommer hem idag då. Ringde iaf pappa. Varnade om att det kunde bli sent. Tänkte ju på Johannas tider förra veckan, sjukt långt. Men men, ren plocktid. Både plus och minus. Ska nog bli bra det här=)

Men nu jädrar får solen stanna inne idag!

Kommentarer:
Postat av: Cicci

Här är Lizas regndans sen i lördags! =)

Postat av: Cicci

Nu har även mina släktingar sett vad som finns i Älvkarleby! =)

2008-05-26 @ 21:54:05

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits