Metereologer

Eller nåt sånt. Vädermänniskor. Nån tjomme sa igår att det idag skulle bli värmebölja. Solen var så stor och gul över just Västanå och det skulle vara över 20 grader varmt. I morse klev jag ut på min balkong. La mig och skulle njuta av morgonsolen iförd endast ett par shorts. Det var så kallt att bröstvårtorna frös till is och huden knottrade sig. Resultat? In och hämta duntäcke och ligga kvar.

Nu är klockan tjugo i två. Nu blåser det och är molnigt.

Tjommar! Mer träffsäkert nästa gång tack!

Kommentarer:
Postat av: Norapöjken

HA HA HA så kallt?? Hmm jobbigt läge men det är ju tur att det finns täcken att värma sig under!!

Men jag gillar SMHI....och dom gillar Nora för här har det vart varmt o skönt heeeeeeeeeeeela dagen!

Krims Krams

2008-05-07 @ 17:59:08
Postat av: Noratösen I guess...

Norapöjken ger sig till känna då och då... Så fort stenhårda nippels kom på tal då vaknade han...

2008-05-07 @ 19:25:51

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits