Lördagskusiner

Efter att ha jobbat 7-16 så körde jag ner på stan, parkade Seaten och gick in på Church street. Där satt kusse och sippade på en drink och precis när jag anlände kom förrätten in. Delad =) Sen kycklingen och litervis cola light. Traskade vidare till SF där vi kollade på Brudens bäste man. Roligaste diskussionen måste ha varit om hon som var blind eller  nåt som vi mötte vid toaletterna. Haha. Kusin frågade mest varför blinda går på bio. Sen hade jag en teori om att hon inte alls var blind utan bara lite synskadad för att hon skulle få förtur- Förresten så såg pinnen skitkort ut. Iaf. Och sen hem. Najsigt kalajsigt=)

Hemma väntade Findus inne. Haha. Han hade varit med mamma och pappa sen fem på eftermiddagen.

Nu soffa. Imorgon jobb. Igen . 7-16. Trevlig helg alla=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits