Lördagens bravader

Jag säger bara Herregud. Så är det sagt.

Punktform:
* Grilla i regn
* Klucken med sin papperstuss (hahahahahaha)
* Allsång på Skansen nästa
* Ringde Rickard som vägrade svara. Warum??
* Till stan i bil och islängandes av Fisu och grogg
* Stämpel på Heartbreak
* Cheers
* Träffade vännen
* 5 omgångar drinkar + en romersk båge
* Nummerupplysningen för numret till min krockkamrat. Hahaha. Åsså hamnade jag hos samma kille 2 gånger på 118100 så jag gjorde en telefonflirt där också.
* Älgdräparn
* Åke Båt
* Paraplymannen (hahahahahaha). Asså. Det var en karl som hade ett paraply på Cheers. Fråga mig inte varför men vi knäppte kort på honom. Sen sjöng han och jag ""Regnet det bara öser ner och jag är blöt om både skor och strumpor".
* Gå till Cheers. Träffade sommarjobbarSebastian vid bocken typ. Han var på väg hem med sin kompis. De fick vackert vända och låta mig ha paraplyet till Heartan. Förlåt Sebastian! =)
* Surrade med Maria och Anna (tror jag nog hon heter)
* Tog i hand med Kerstins son, ååååååååååå pinsamt.
* Surrade med Perra
* Klucken yrade med vännens vänner.
* Leksén och Jakobsson. Jag pratade om den där jävla gröna plastpåsen.
* Jävla pissiga UL
* Slut

Så sjuk. Så slut. Så kalajs. Men nu är det sabbat ett tag.

Så kollade man i kalendern. Lön fredag. Mello lördag.

Men sen...

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits