Löningsdag

Jiho, jiho, eller nåt.

Upp vid halv åtta, gick och gav Findus och Molly mat och släppte ut dem. Satt på bron och myste med Molly (!!) en stund. Sen in, göra iordning hundmat och ut till Dreva och Kaiza för frulle. Jag var en uppskattad gäst. Mockade, satt i hundgården i 45 minuter och myspyste med Dreva medan den andra var påig. Men sen så la sig Kaiza i mitt knä så det blev lite mys med henne också. Dreva är ju ändå för go, verkligen markerar att jag är hennes och trycker sig så tätt intill så det blir varmt. Åsså tassarna som hon slänger upp på mig och nosar på näsan och munnen. Gulleprutt!

Nu frulle för mig själv. På balkongen tror jag.

Sen måste jag röja köket. Ska försöka gå en sväng med Bill och Bus vid lunch tänkte jag. Iklädd Foppatofflor med tanke på blåsorna.

Konstigt att jag är mer aktiv dagar jag ska iväg och jobba mot lediga dagar....

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits