Kvällen som varit

Ja, kort sammanfattning då.

Cyklade på cykel-på-köpet till Micke och Cicci. Satt på altan med grill som värme. Sen in. Sen kom Jossan med Fredrik. Han är släkt med LillBabs kom det fram och sen lovade jag att jag givetvis skulle skriva om det på bloggen. Vi fick även veta att han var 150 cm när han var 8 år. Under inlägget Bildbevis finns numera även en länk till film om Lillbabs släkting.
Sen kollade vi på mellot. Och vi gjorde rörelser till piratlåten. Sen röstade vi.

Efter det åkte Jossan och Fredrik hem. Så jag och Cicci kollade teleomröstningen. Micke, vad gjorde du? Och sen cyklade jag hem på cykel-på-köpet. Tack för en jättetrevlig kväll!

Vi ska ha ett come-together-party när Fredrik får nytt leg. Och jag och Cicci ska till Ryssland. Bara en sån sak=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits