Kräftan is back in town

Jag säger alltid att solen inte tar nåt. Nu på kvällen så säger pappa: "Du ser röd ut på näsan". Kände att jag var lite varm. Och sen drar jag upp ärmarna på tröjan och ser att jag är röd där också. Får alltid en sån rödbrun färg tillslut, men stadiet innan (kräftröd) är mindre kul.

Imorgon ska jag sysselsätta mig med att försöka mig på snillekrysset. Det jävliga är att det är vardag så min korsordsguru jobbar. Alternativt läser jag en bok.

Sen ska jag jobba klockan 16. Härligt röd om solen varit lika stark imorgon som idag.

--> Ami : Hahaha, var inte riktigt dig jag hade i tankarna men "kul" att du tagit åt dig. Och självklart kan man jobba sig till plus igen. T ex genom att inte vara bjuden på dop och bröllop när det är viktigare saker på gång (typ mello) *skratt*. Men vi kan leka i sommar. Och som du vet får vi en till lekkamrat med oss då =) Hahahahaha. Hoppas du förstår vad jag syftar på. =)


Nu? Ingen aning faktiskt. Kanske skulle gå och sova men orkar inte=)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits