Knappt 12timmars

Herregud vilka roliga inlägg det blir nu då när man jobbar såhär... Började 10. Stämplade ut 21.50. Och vi är typ färdiga med ombyggnationen! Typ. På 4 dar!

Imorgon kommer mycket varor. Minst sagt. Jag börjar 8 och jobbar obestämt. Det låter som om allt ska upp. Typ.

Roligast idag var dels Johannas lyxgrepp. Stackars Christian såg helt snopen ut.
Dels var min tur ut till Skutskär. Saknades hyllor hos oss. Fick ta chefens bil och köra till Sskär. Först la jag i backen (trodde jag). Det var ettan så bilen hoppade fram och kom farligt nära en stolpe. Chefen stod och tittade på spektaklet. Sen fick jag motorstopp vid rödljuset. Sen fattade jag efter ett tag att det fanns 6 växlar.

Haha. Roligt. Poppade radio jag. Innan jag åkte från Sskär fick jag ringa Gävle. Skutskärs chef hade larmat om att jag bara tagit konsoler. Men det hade jag ju inte. Fast jag va ba in och vände till att börja med så jag förstår att han trodde det. Haha. Ja, vilken resa.

Kom hem. Mamma hade diskat. TACK! Och så stod lax på köksbordet. Så nu har jag slukat det medan jag suttit vid datan. Känns verkligen som om jag äter bra såna här dagar.... Not.

Nä. Nu ska jag greja lite och sen slockna i soffan och kolla på tv.

C U!

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits