Jag tror jag ger upp

Fyyyyy för tidiga morgnar. Hade skoj igår (mer om det sen), hemma bra tid, låg sen och läste (inte såå bra tid). Och som vanligt sover jag skitoroligt när jag ska upp på morgonen eftersom jag är rädd att försova mig. Fyra i morse satte jag mig käpprakt upp i sängen för att sen banna mig själv och försöka somna om. Och nu när det är dags att åka, då är jag sådär extremt trött.

Ska nog inte fylla på mer fransar. Idag lossnade en till när jag duschade och jag tror minsann att jag vill ha mina vanliga. Kliar i ögonen och jag vågar ju inte röra nåt. Åsså när man duschar, då fastnar det vatten i fransarna känns det som och jag ser inget. Hmm. Ska nog ta och ringa eller messa Christina i veckan så att hon vet=) Men naglarna håller bättre denna gång, peppar peppar.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits