Jag är så glad för Ica Maxi!

Hahaha, idag stannade jag till på Ica MAxi för att handla. Två saker därinne gjorde mig alldeles lyrisk och som gör att jag säger I LOVE ICA MAXI!

1. Att de numera även har en station så man kan betala själv när man scannat in varor. Helt outstanding. Fenomenalt!

2. Det allra bästa.... lång historia kort: när jag var liten och var hemma hos mormor och morfar så gjorde vi ALLTID isglass. Isglass som man bara la in i frysen och sen var det färdigt. Med olika smaker. Iaf. Det har sen försvunnit och det var inte allt för länge sen som jag satt och var nostalgisk över mina gamla glassar. Så idag. Så ser jag. Att det kommit tillbaka! Jihoooo. 12 vätskepåsar som man bara lägger i frysen och sen har isglass fast utan pinne.

Det tåls att upprepas: I LOVE ICA MAXI!

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits