Ikea min vän

Idag har jag pytsat in lite kosing i Kamprads imperium. Köpte de där källsorteringskärlen så nu ska jag göra najsiga lappar med snirkliga bokstäver så jag vet vad som kastas i de olika behållarna. Känner jag mig själv rätt så fullföljer jag den här planen i en vecka, max. Sen kommer det att ligga sopor i olika plastpåsar igen. Om det ens är sorterat.

Åsså jag då. När jag för en gångs skull kommenterar blogginlägg  hos någon annan så trycker jag två gånger på knappen. Jaha. Det var ju kul. Ungefär som om jag spammar med min kommentar. Och något jag aldrig brukar göra är att länka till annan blogg. Men för er ska jag göra det. Den är briljant. (Och jag vet att språknissar som jag älskar när något är välskrivet så njut. Haha, jag som gillar välskrivet och själv skriver sämre och sämre... rimmar illa). Iaf. Här är den:
http://sjukdomsinsikt.blogg.se  Som jag tidigare sagt: briljant.

Idag mello. Jag håller på de mindre briljanta piraterna.


Höj romglasen! Höj volymen! Höj lönen! =)

Kommentarer:
Postat av: Norapöjk

Har sagt det förut och säger det IGEN!! FINLAND rockar/Rules...jag alla positiva ord! Sägre som en kär god finsk kollega, Finland luktar gott!!!

Puss i ljumsken och kanske lite mer!

2008-05-24 @ 15:18:46
Postat av: Cicci

Ikväll gäller det och inbjudan kvarstår. Jag sitter just nu på Mickes altan och solar. KOmmer senare ikväll att grilla här och sen är det fest framför tv:n. Kom gärna förbi och ta med de du vill.

2008-05-24 @ 16:03:38
Postat av: Noratösen I guess....

I löve it!

2008-05-24 @ 16:12:08
Postat av: Björn

Och TACK igen för länken! =) Men jag fattar inte vad du menar med att du skriver sämre? Här finns en rapphet, i tell ya!


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits