Fryssen

Isch. Jag fryser som en fiskpinne. Jobbade riktigt långpass igår men fossingarna mår faktiskt bra. Åkte ner till stugan igår efter jobbet och hämtade päronen. Åsså fick jag oxå käka grillat och princesstårta. Idag Har jag hjälpt pappa och slängt på skrot. Typ.

Och Noradarling tyckte jag var misstänksam eftersom jag sa att det var konspiration att Team Cans vunnit eftersom han står längst fram i vinjettbilden. Jag är riktigt impad över min iakttagningsförmåga. Steget till privatdetektiv är något mindre nu.

Har börjat på Roslund/Hellströms fjärde bok. Den är också riktigt bra.

Och idag skiljde det bara fem poäng mellan pappa och mig i Plump. Det tar sig sa mordbrännarn.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits