Dagens lunchtips

1. Öppna balkongdörren (som redan var öppen)
2. Skruva upp radion
3. Stek en korv
4. Stoppa korven i ett bröd
5. Häll upp en mugg kaffe
6. Sätt igång robot
7. Gå ut på balkongen
8. Njut

Som efterrätt: en till mugg kaffe och mer sol

Jag har sagt det förr, jag fortsätter att säga det: Robot är årets inköp alla kategorier! Medan jag gör annat "roligare" så sköter han det trista. Det är nästan så jag blir inspirerad av bilsnubben och vill ha sex med den. Nästan. Men då kanske Ami hittar gegg =) Haha. Säger som Noratösen - snigla på.

Angående lunchen känner jag att jag inte riktigt följer kostcirkeln. Just nu kvittar det.

Ska bara rensa av diskbänken , diska och torka golv. Sen är projekt kök klart. Att byta ugnslampa ger jag fan i. Fattar inte hur jag får loss glaset. Får ta in en hantverkare till det...

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits