Hagel, åska och spöregn

Faktiskt rätt skönt att det blev en sån utladdning och det innebär att jag inte alls behöver känna press att ligg aute och pressa=) Hagel är rätt coolt. Faktiskt. Och åskan är jag impad av. Regnet däremot... fast å andra sidan är det rätt mysigt när det bara smattrar mot taket och fönstren och när man ser att det bara forsar från stuprännorna. Dessutom sjönk tempen med 4 grader bara sådär huxflux.

Åter till korsordet.

Neeeeeeeeeeeeeej. Kom på att jag lagt min mobil ute. Jihoooo. Precis när den hämtat sig nästan från skogschocken så kommer nu hagelstormen och attackerar.... Bra där Liza...

Kommentarer:
Postat av: Jag

HA HA har du någonsin fått så fina brev som jag fått någon gång?? Hmmm nästa nostalgitripp?? OJOJ nu måste jag börja fundera redan!


Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits