En fördel trots allt

Det här med att min tele inte e som den ska... Jag har kommit på en fördel där... Nuförtiden stänger jag lixom av den på kvällen, bara för att jag har nån sjuk idé om att den återhämtar sig bättre... Det innebär att jag inte heller behöver väckas av sena/tidiga telefonaktiviteter. Jag har hittat något positivt i skiten trots allt.

Idag har jag en lista att göra. Funkar bättre så. Är bara så.

Och jag är fortfarande mätt... men ikväll blir det Church. Ännu mättare kan jag bara säga=) Funderar starkt på att ta nåt annat på menyn än kycklingen med smält ost.  Fast det sa jag sist med Klucken också och det vet vi ju hur det blev med det=)

http://churchstreetsaloon.se/start.html (Smygreklam) =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits