Varför kan jag inte sova?

Jag börjar bli trött på att bara ligga och skruva mig. Igår borde jag rimligtvis varit skittrött, men nej då. Låg och blängde på Survivor till runt klockan 4 och sen in i sängen för att fortsätta vrida på mig där. Klockan ringde tjugo i nio (hade ju tänkt att försöka kliva upp då och kanske av den anledningen bli tröt... å andra sidan sov jag minimalt igår natt också när jag klev upp halv åtta,,,) . Iaf. Klockan ringde och jag orkade såklart inte gå upp. Men en timme senare vaknar jag. Jippie. Och nu kollar lite alpint. Har en liten plan för idag. Sökte mycket på det igår och ska nog uträtta ärendet snart,.. hihi.

Folk var ut igår, det märktes på telefonen. Jag blir alltid halvt om halvt nervös när människor jag känner och bryr mig om hamnar i oegentligheter.

Och fölåt Rickard att jag inte svarade... men jag anade vad som komma skulle och jag blir förvånad eftersom det skulle vara en lugn helg,,,, =)

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits