Var ju inte så farligt

Asså. Bara jag väl sätter igång och röjer så går det ju rätt fort. Herre gud. Borde ju göra det oftare =) Fast finns vissa ställen för tillfället som skulle behöva en heldag: kontoret, datarummet, garderoberna och kallgarderoben. Nån dag MÅSTE jag få iordning alla jävla papper, kläder och annat skit.

Kom på mig själv idag att det mesta skit jag har framme är snabbstädat skit. Alltså grejer som bara ligger framme som enkelt kan kastas ihop och slängas eller kastas in nån annanstans.

Var är min toabok????

Precis när jag skulle sätta igång Rolfy gick proppjäveln. När proppen gick kom Dreva upp. När proppen pluttades till on och Rolfy gick igång sprang hon ner igen. Grymt otäckt med dammsugare=) När allt var klart kom hon upp igen, så nu har vi lekt Frolicleken (att hon inte fattar ligg???) så nu är det nedkladdat med hundsnor på mina nytorkade ytor.

Ska bara diska och sen skiter jag i det här. Tacos sen=) Och rejält med sprit.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits