Taskig hockeyplanering

Efter att vi var på Brynäs-Djurgården i början av januari började familjen surra om att gå på hockeyrestaurangen när MoDo kom på besök. Har lixom inte fått sett mitt kära lag på urminnes tider. så nu har jag börjat kolla speltider. Och jaha. Brynäs spelar hemma mot MoDo torsdag 31 januari. Tack för det. Då befinner jag mig i Karlskoga. SCHEISSE! Så vad finns det att kolla på då? HV, Mora, Frölunda och nå annat. Tack men nej tack. Kan sitta och gnaga på en morot och kolla canal+ lika gärna.

Hälsning till svensk hockey: Vänligen hör av er till mig så vi kan boka matchdagar och motstånd utifrån min kalender. Bitte!

Kommentarer:
Postat av: Cicci från gymmet

Du får hänga på mig och micke på HV-matchen på torsdag. Jag ska dit och jubla när HV gör mål och Micke ska dit för att mobba mig när HV förlorar. Du kan ju få göra honom sällskap! =P

Lycka till med all träningsvärken.

2008-01-22 @ 21:39:48
Postat av: Liza

Tihitihi=) Jag har fått en ny besökare=) Sorry om torsdag, jobbar kväll då... du ser, ännu mer scheisse! Hoppas det gick bra för dig idag!

2008-01-22 @ 22:14:57

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits