Stackars lille Tito

Tito Beltran är världsartisten som anklagas för att ha våldtagit Maria Lundkvists barnflicka för 8 år sen under en Rhasopdy in rock- turné. Ingen är skyldig förrän motsatsen har bevisats, men i detta fall är det en hel del andra saker som får min uppmärksamhet. Jag till och med skrattar högt.

Först var det den vanliga "min-version" och om det säger jag inget. Typ tufft att gå ut med att han är tidningarnas världsartist.

Sen blev det värre. Tito ska bränna sitt svenska pass och be Sverige fara åt fanders inför tv-kameror i Chile.

Dagen efter (eller om det var fler dagar) så stod det att stackars Tito gått ner 10 kg i häktet på en månad. Orsak? Han tycker inte om den svenska fängelsematen. (Här uttalade sig dock frun, ålder 28 år, att Tito är allergisk och att det är därför han inte åt, men enligt honom själv tyckte han inte om.)

Idag kunde man läsa att han kunnat dö av ett fall som orsakats av att en vakt knuffat honom och att Tito vid tillfället bar tofflor. Och sen det roligaste: Tito har inte duschat sen han häktades. Hygienen sköter han i sin lilla cell eftersom han anser att det gemensamma utrymmet är äckligt. Citat: "- Går man barfota där får man direkt svamp på fötterna. Det är mögel och svamp överallt. De sa att jag får bada i tofflorna, men det gick inte. Duschen är för äcklig."

Jag väntar med spänning på nästa humorinslag.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits