Sömnproblemen har gått in i ny fas

Var duktig igår kväll och la mig i sängen vid elva. Jahapp. Där låg jag och vred och vände på mig. Gav upp och tände lampan och fortsatte läsa Gösta Berlings saga. Klassiker. Jag har inte läst. Efter ett litet tag blev jag trött och gjorde nytt försök att somna. Nähäpp. Till slut måste jag ha lyckats. Iaf. Sen kommer det mest otäcka. Jag har tydligen drömt att jag inte kan sova. Grejen är att jag för tillfället verkar sova väldigt lätt och alltså vaknar direkt. Värre förr=) Men i natt/på morgonen har jag alltså trott att jag varit vaken fast jag drömt. I drömmen kollade jag på klockan och den var halv två. I verkligheten slog jag upp ögonen och klockan var kvart över sex. Typ iaf dax att kliva upp. Men fastän jag sovit så är jag alltså nu i skick som om jag inte sovit eftersom det är vad jag har trott. Supersvettig och rufs i skallen, bevis på att jag varit orolig och vänt mig. För det vet jag att jag har gjort. Har ju"drömt" det. Huvva.

Nu åka till jobb, 10 timmar på golvet. Sen hem, boxas, hem, soffan/sängen. Och inatt hoppas jag att jag får drömma något roligare och sötare.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits