Som Per Morberg i köket

Eller kanske inte.... Skulle försöka mig på hederlig jävla falukorv och bränner skiten, potatis i ädelost och bränner fast hela skiten och som om inte dessa katastrofer vore nog så i mina vilda försök att vispa runt så vispar jag så mycket att det stänker upp på min arm och jag klassar mig härmed som brännskadad 3e graden (eller första om det är värre). Kokande grädde ska vara i kastrull, inte på kroppen.

Imorgon ska jag woka. Kycklingen tinar och har tillochmed köpt grönskaer och nudlar. Jag funderar starkt efter dagens iskalla uppvaknande att beställa hem kinamat ist.

Skam den som ger sig!

Nu hockey hos Klucken=) Är fortfarande glad över gårdagens seger. Tihitihi.

Kommentarer:

Skriv gärna en rad eller två!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Så här tycker jag:

Trackback
hits